Doneta presuda: Urednik lista mora da isplati naknadu bivšem gradonačelniku

Foto/Printscreen/You Tube
170

BEOGRAD – Viši sud u Beogradu doneo je presudu da Dragan Vučićević i “Insajder tim” d.o.o, urednik i izdavač lista “Informer”, isplate Draganu Ðilasu naknadu od 100.000 dinara s troškovima sudskog postupka, saopštio je danas opozicioni Savez za promene, čiji je Ðilas jedan od lidera.

Kako se navodi, presuda će biti isplaćena bivšem gradonačelniku Beograda i predsedniku Demokratske stranke na ime povrede ugleda i časti.

Tužba je podneta protiv Vučićevića jer je 20. oktobra prošle godine Informer objavio “otvoreno pismo” Draganu Ðilasa vlasnika TV Pink Željka Mitrovića.

Izvor Tanjug
Takođe će vam se svideti

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More